logo
logo
logo
logologologo
System reklamy Test
 

2. 6. - Czary dżina


2. 6. 1 - Pełny opis czarów dżina

Jednym z ciekawszych przedmiotów zawartych w dodatku Światowe Życie jest lampa z dżinem. Jeżeli tylko się nam poszczęści owy duch spełni nasze życzenie. Jeżeli się nam poszczęści, bo w przeciwnym wypadku ... poniesiemy konsekwencję. Aby dać Wam świadomość konsekwencji, zamieszczam tą oto tabelę. Mam nadzieję, że okażecie się szczęśliwcami i czary będą się udawały.

tabela: czary

Zaklęcie Rzucenie zaklęcia udało się Rzucenie zaklęcia nie udało się

Praca

Z trzech umiejętności otrzymujesz po jednym punkcie Tracisz punkty w rozwiniętych umiejętnościach

Ziemia

Dostajesz nową sadzonkę do ogrodu lub rozkwitają Ci wszystkie rośliny Martwe rośliny - zaniżają wartość gruntu

Rodzina

Twoje Simy otrzymują punkty kontaktów (zwykle 20) w stosunkach między sobą Simy tracą 20 punktów kontaktów między sobą

Ogień

U wszystkich lokatorów towarzystwo i komfort zostają ustalone na 100% Wybucha duuży pożar

Relaks

Dżin wyczarowuje jakiś przedmiot służący rozrywce Jakiś drogi przedmiot idzie z dymem

Pieniądze

Dżin obdarowuje Cię garnkiem złota Dżin obdarowuje Cię niezapłaconymi rachunkami

Miłość

Ktoś zakocha się w Simie Uczucie przeminęło...

Powietrze

Dziesięć różowych flamingów w Twoim ogrodzie Twój śliczny i dopieszczony domek nawiedz chmara karaluchów

Woda

Dostajesz fajną fontannę Powódź, ratujta się

Przyjaciele

Sąsiad Twojego Sima zaprzyjaźnia się z nim Twoje kontakty z sąsiadem ulegają pogorszeniu

© Copyright 2005 - 2009 www.sims.fan.pl