logo
logo
logo
logologologo
System reklamy Test
 

2. 14. - Sim City 4: Rush Hour


[Godziny Szczytu]

2. 14. 1. - Co nowego w naszym mieście?

Po uruchomieniu gry zauważamy pierwszą zmianę - nowe samouczki. Jednak myli się ten, kto myśli, że ich nie potrzebuje. Są tam bowiem zawarte bardzo przydatne wskazówki - dla rozpoczynających zabawę z grą, czy też dla weteranów. Po przejściu do miasta ukazuje się interfejs identyczny jak w podstawowej wersji (bo po co zmieniać coś, co jest świetne). Jednak po bliższym przyjrzeniu zauważymy nowy przycisk pozwalający nam sprawdzić natężenie ruchu na poszczególnych ulicach. Jest on bardzo przydatny, gdyż...

2. 14. 2. - Wypadki podczas podróży...

No właśnie... To chyba było najbardziej nienaturalne w Sim City 4 - ruch uliczny. Samochody jeździły z jednego miejsca na drugie, przenikając przez siebie na skrzyżowaniach. W dodatku zamiast tego, zauważymy całkiem efektowne kraksy. Samochód zostaje praktycznie zniszczony, gdy wpada pod pędzącą ciężarówkę. Biada też pojazdowi, który wjedzie na przejazd kolejowy, gdy słychać nadjeżdżający pociąg. A burmistrz, czyli gracz, ma jeszcze jeden orzech do zgryzienia - co zrobić, by było mniej wypadków?

2. 14. 3. - Samochody, promy, śmigłowce, pociągi...

Teraz mieszkańcy naszego miasta mogą podróżować na więcej sposobów. Zamiast samochodem jeżdżą autobusami. Gdy nie odpowiada im tradycyjny pociąg lub metro, przesiadają się do kolejki nadziemnej. Jeśli nie lubią jechać mostem, nic nie stoi na przeszkodzie, by popłyneli promem. Dzięki tym nowym budynkom, poradzimy sobie nawet z najbardziej uciążliwym ruchem ulicznym i zapobiegniemy wielu wypadkom. A wąskie uliczki jednokierunkowe, czy szerokie aleje pomogą nam w tym jeszcze bardziej.

2. 14. 4. - Styl przede wszystkim

Bardzo rozszerzony został zestaw budynków, które możemy podziwiać w grze. Każdy budynek ma zaś swoich odpowiedników w innych stylach. Chcemy stworzyć miasto przypominające stare Chicago, San Francisco, Nowy York, czy też współczesne miasta europejskie? Wystarczy parę kliknięć myszą, i po pewnym czasie zaczną powstawać budynki właśnie w stylu, który wybraliśmy.

2. 14. 5. - Czym dziś pokierujemy?

To chyba największa zmiana w dodatku, i do tego zwiększająca wielokrotnie grywalność gry. Możliwość pokierowania jakimkolwiek pojazdem występyjącym w grze nie tylko daje mnóstwo frajdy, lecz także może przynieść nam różnego rodzaju korzyści. Po ukończeniu przyznanej nam misji możemy np. zwiększyć naszą reputację, czy też otrzymać pozwolenie na wybudowanie wspaniałego budynku, który przyniesie naszemu miastu korzyści. Oczywiście, gdy nie chcemy wykonywać misji, możemy po prostu rozluźnić się jeżdżąc, latając, czy pływając. Jednak nie wszystkie pojazdy są dostępne od samego początku. Wiele z nich musimy odblokować stawiając w naszym mieście odpowiednie budowle. Jednak aby je zbudować, musimy sprostać szeregowi wymagań, tak jak to było w Sim City 4.Jest to jeszcze jeden bodziec, który wymusza na nas rozbudowę naszego miasta.

2. 14. 6. - Zbudujmy imperium bez dziurawych dróg

Ten dodatek jest naprawdę godny polecenia wszystkim maniakom Sim City. Przedłuży waszą zabawę z wirtualnym miastem o wiele, naprawdę wiele dni.

Co ty o tym myślisz?
Napisz komentarz
© Copyright 2005 - 2009 www.sims.fan.pl